Арт-тренінг "1000 місць, де чекають на художника"
В понеділок, 20 лютого, Ніна Бурневіч, незалежний київський куратор та арт-менеджер проведе тренінг «1000 місць де чекають на художника» який буде цікавий не тільки митцям, але й людям причетним до сфери креативного менеджменту.
Будуть обговорені наступні теми:
- Як і де шукати роботу випускникам художніх закладів.
- Як розпочати співпрацю з галереями та музеями.
- Культурно-мистецькі обміни між академіями світу.
- Закордонні резиденції для творчих людей: місця для реалізації проектів.
- Міжнародні арт-ярмарки: від заявки до продажів.
- Нетипові майданчики для виставко: чи буде успіх?
- Можливості для творчих студентів: як заробляти навчаюсь?
Про лектора: Ніна Бурневіч – незалежний куратор, арт-менеджер та арт-дилер. В портфоліо Ніни десятки мистецьких проектів, як українських так і міжнародних, співпраця з художниками різних направлень – від класичного живопису до народного мистецтва.
Участь у тренінгу безкоштовна.
Дата: 20 лютого
Час: 15:00-16:30
Місце: вул. Кубійовича 38 (адміністративний корпус), 3 поверх аудиторія 12
Лекція організована за підтримки кафедри менеджменту ЛНАМ.
Коротко подаємо основні тези з лекції:
Які моменти в портфоліо митця найважливіші?
Критично віднесіться до переліку виставок, які Ви подаєте на сайті чи будь-де інде. Звертайте увагу на справді важливі проекти, обов'язково додавайте Вашу позавиставкову активність. Ви ще молоді митці і не потрібно гнатись за переліком виставок на декілька сторінок.
Як назручніше розповідати про себе?
Найважливіше - це Ваш сайт-візитка. Не намагайтесь зекономити на якісних фотографіях робіт. Подавайте інформацію структуровано. Обов'язково дублюйте найважливішу інформацію на англійській мові - це дозволить Вам отримати доступ до багатьох інституцій,які потенційно можуть Вами зацікавитись.
Соціальні мережі - facebook, instagram, twitter також важливі. Вони дозволяють показувати процес творчості, активніше залучати емоції до сприйняття Вашого мистецтва.
Як організувати виставку?
Якщо Вас цікавить персональна виставка, то існує декілька форматів - оплата за організацію виставки, бартерна оплата (як роботами, так і послугами).
Однак для молодого митця важливо збільшувати аудиторію, яка про нього знає, і це значно легше досягнути груповими проектами та різноманітними конкурсами. Кожен учасник запрошує свою аудиторію і зарахунок цього ви обмінюєтесь як просто контактами, так і прихильниками творчості.
Спробуйте використовувати інші інституції, які можуть принести Вам як поціновувачів, так і покупців. Це банки, представництва інших держав інші компанії тощо. Вам не обов'язково всі ці події в подальшому згадувати в портфоліо, однак це допомагає вибудувати вашу аудиторію.
Користуйтесь активно інтернетом - там давно є переліки всіх галерей, пропозицій щодо виставок, пошуку грантів тощо.
Що таке "вибудовувати аудиторію"?
Це тривала і насправді клопітка робота - що ви постите, пишете, публікуєте завжди впливає на те, хто вас читає. Важливою є робота з медіа, напрацювання контактів з журналістами, галеристами, колекціонерами тощо. Якщо Ви не любите займатись просуванням, а хочете присвятити себе лише творчості - шукайте арт-менеджера, який повністю буде займатись вашим просуванням на взаємовигідних умовах.
Де молодий митець може заявити про себе?
Є безліч можливостей. Тут Ви можете завантажити файл, в якому Ви можете знайти перелік онлайн-ресурсів, де Ви можете виставити свої роботи, резиденцій, просто впливових людей мистецтва чи інституції. Однак не забувайте про персоналізовані пропозиції (масові розсилки дуже часто потрапляють у спам), чітку структуру листа-пропозиції тощо. Дякую Вам за увагу і до зустрічі.