Брендинг мистецької галереї ЛНАМ

четвер, 02. 07. 2020

У четвер, 2 липня, галерея Львівської національної академії мистецтв презентувала розроблений брендинг. Презентація відбулась в онлайн-режимі на офіційній сторінці Галереї ЛНАМ у facebook. Проєкт підготовлено за підтримки Українського культурного фонду.

В рамках презентації брендингу куратори простору – Анна Єфімова та Юрій Новачинський розкажуть про галерею як «відправну точку» для молодих митців, про результати діяльності та плани на майбутнє.

«У 2020 році галерея відзначає 5 років діяльності. За цей період тут реалізовано більше сотні різноманітних проєктів: збірні виставки, персональні проєкти студентів й випускників, колективні молодіжні та концептуальні проєкти, а також міжвузівські всеукраїнського й міжнародного рівня», – розповів куратор проєкту Юрій Новачинський.

Розробники брендингу – молоді дизайнери Катерина Дідик, Ірина Прокопчук, Сергій Мамонтов представили концепцію брендингу галереї та філософію роботи зі створеним стилем.

«Загальновідома цитата Енді Ворхола «У майбутньому кожен зможе отримати свої 15 хвилин слави» гарно показує зміст брендингу галереї, детальніше розкажуть наші дизайнери. Галерея дає молоді поштовх. Але від того як митець використає цей обмежений відрізок часу залежить результат імпульсу: чи ці промені слави згодом розійдуться чи це будуть хвилі по воді, які зникнуть, якщо ти не викладешся на всі 100», – додав Юрій Новачинський.

Галерея Львівської національної академії мистецтв – простір, де молоде покоління митців може отримати перший виставковий досвід та представити власні роботи на огляд широкому загалу. Нагадаємо, галерея ЛНАМ – підрозділ Львівської національної академії мистецтв, яка заснована у 2015 році як своєрідний «інкубатор» для авторських проєктів студентів та випускників Академії.

У зв’язку із карантинними обмеженнями презентація відбулась в форматі онлайн на офіційній сторінці https://www.facebook.com/galleryLNAM/

Переглянути у записі за посиланням: Facebook Gallery LNAA

галерея ЛНАМ

Повернутись назад