Розробка стратегії ЛНАМ

понеділок, 28. 02. 2022

Заплановані заходи в межах розробки стратегії ЛНАМ:

  • Загальна робоча група (листопад-лютий)
  • Зовнішні стратегічні сесії із стейкголдерами

- Присвячена стратегічному рівню - 26 листопада 2021;
- Присвячена операційному рівню - грудень 2021 (дата уточнюється);
- Зовнішня стратегічна сесія із стейкголдерами (обговорення напрацювань) - лютий  2022 (дата уточнюється).

  • Внутрішні тематичні сесії

- Стратегічна сесія "Освіта" - 07.12.2021 
- Стратегічна сесія "Наука та творчість" - 14.12.2021
- Стратегічна сесія "Інфраструктура" - 16.12.2021
- Стратегічна сесія "Управління" - 21.12.2021
- Стратегічна сесія "Фінанси" - 27.12.2021
- Стратегічна сесія "Комунікація" -  січень 2022

  • Презентація стратегії - до 28 лютого 2022 року

Про процес розробки стратегії

Відкритий та прозорий процес розробки стратегії ЛНАМ є унікальним прикладом для мистецьких ЗВО України, адже до нього планується залучити студентів, випускників та працівників інституції, місцевий бізнес, зовнішніх партнерів, британський університет-партнер та інші зацікавлені сторони.

Розробка стратегії відбувається за підтримки Британської Ради у співпраці трьох інституцій: Львівської національної академії мистецтв, агентства економічного розвитку PPV Knowledge Networks та Cardiff School of Art & Design.

ЛНАМ зацікавлена у розвитку підприємницької освіти у тісній співпраці з місцевим бізнесом та владою. Таким чином, партнерство інституцій у розробці стратегії ставить за мету досягти єдиного бачення стратегічного розвитку Академії в середовищі міста загалом та сфері креативних індустрій зокрема. Очікується, що Львівська національна академія мистецтв стане лідером у цьому процесі, центром ваги для зацікавлених сторін .

Попередній спільний досвід співпраці над розвитком креативного підприємництва в ЛНАМ у рамках проекту Lviv Design Partnership продемонстрував, що система стимулювання креативного бізнесу має бути комплексною. Не лише студентам та випускникам ЛНАМ необхідно розширювати підприємницькі навички, отримувати можливості в стартап-діяльності, а й ЛНАМ, як зацікавленій стороні ринку вищої освіти та ринку креативних індустрій водночас, слід покращувати зміст освітніх програм, стан навчального середовища тощо. Тож стратегія ЛНАМ до 2026 року, яка стане результатом проєкту, повинна враховувати перспективи розвитку інституції: її потреби, запити середовища, конкурентні переваги та потенціал розвитку в цілому.

Основні результати включатимуть: визначену місію та бачення ЛНАМ, стратегічний план для кількох ключових напрямків (освіта, творчість та дослідження,  інфраструктура, фінанси, управління та комунікація). Львівська національна академія мистецтв у ролі зацікавленої сторони ринку вищої освіти України та креативних індустрій водночас отримає відповідну стратегію майбутнього.


Проєкт відбувається у рамках програми Creative Spark.
Creative Spark — п'ятирічна програма від Британської Ради, яка виділяє гранти на розвиток підприємницьких навичок у студентів та підприємців-початківців в Україні, Казахстані, Узбекистані, Киргизстані, Азербайджані, Вірменії та Грузії. Мета Creative Spark — поширити успішний британський досвід серед країн-учасниць програми через формати партнерств між університетами та інституціями сектору креативних індустрій у Великій Британії та країнах-учасницях Creative Spark.
#mycreativespark

Фотозвіт: Аліна Кіндяк

Координатор від ЛНАМ (звертатись щодо уточнення дат ключових зустрічей, їх формату тощо) – Уляна Щурко u.shchurko@lnam.edu.ua 

 

У програмі можливі зміни. Прохання уточнювати дати/локацію зустрічі з координатором.

Повернутись назад