Марина Наумчук
05.12.2018-20.01.2019
Марина Наумчук «Особиста історія»
Концептуальний арт-проект Марини Наумчук «Особиста історія» у новому форматі представив сучасний художній текстиль.
Кожного разу несподівана в своїй творчості, але водночас послідовна, Марина Наумчук вже є впізнаваною художницею текстилю у Львівському осередку.
У проекті «Особиста історія» мисткиня об’єднала усі базові сфери людської щоденної діяльності та духовності.
Експозиція була умовно розділена на дві частини. Перша – серія робіт міні текстилю, що зосереджені на фіксації особистого екзистенційного потоку та дослідженні себе самої, власних переживань та історії; друга – відеофіксація перформансу, покликаного торкнутись теми ідентифікації особистості в щоденній рутині справ, коли занурені в роботу, ми втрачаємо найважливіше – відчуття присутності в теперішньому моменті, і прикриваючись роботою втікаємо від реальності навіть не усвідомлюючи цього.
Куратор виставки: Оксана Шпакович.
Марина Наумчук – молода художниця, яка працює в різних напрямках мистецтва, таких як художній текстиль, сучасний живопис, колаж, фотографія, а також перфоманс. До сфери інтересів належить пошук зв’язків та взаємовпливів різних форм мистецтва, візуального та динамічного.
___
Наумчук Марина
Народилась у Вінниці, з 2010 року живе і працює у Львові. 2016 року закінчила Львівську національну академію мистецтв за напрямком «Художній текстиль», з 2017 – здобувач PhD при академії, досліджує сучасне мистецтво. До сфери інтересів належить пошук зв’язків та взаємовпливів різних форм мистецтва. Творчо працює у таких напрямках, як художній текстиль, сучасний живопис, колаж, фотографія, перформанс.
Стипендіатка Gaude Polonia 2019 року.
Персональні виставки: 2019 – «Gdzie jest kobieta?» Gallery NURT, Польща; 2018 – «Особиста історія», Галерея ЛНАМ, Львів; «Nature. Beauty. Divinity», Галерея ТНЕУ, Тернопіль; «In the Moment» / Design House, Львів
Перфоманси: 2018 – «Nie Ladnie» / Gallery ASP, Польша); 2017 – «Життя: крапка, лінія, пляма» / Галерея «Дзиґа»; 2016 – «Не доходять ненаписані листи» / Міжнародний фестиваль Intermezzo, Вінниця; «Орігамі пам’яті»/ Інститут інтермедіа, Польща; 2015 – «Брехня» / Галерея ЛНАМ; «Емоція» / Палац мистецтв
Учасниця мистецьких симпозіумів та резиденцій: 2018 – PATA Summer Course (Польша); Міжнародна арт-резиденція Catena; 2017 – Арт-резиденція DEC-ART; Польсько-український мистецький проект «Autoportret Intymny» та «Portret Intymny»; Лабораторія міждисциплінарних практик «Березіль»; 2016 – V Міжнародний мистецький проект «Ukryte» (Польща); Міжнародний симпозіум «Young textile – Education - Current state, Directions, Prognosis for the Future» (Польща); 2015 – XVIII міжнародний проект «Переплетення».
Фото авторки. Експозиція з виставки у галереї ЛНАМ
Фото творчих робіт миcткині. 2020 рік.

Персональний сайт: http://marinaumchuk.com/
Instagram акаунт: https://www.instagram.com/marinaumchuk/
https://www.instagram.com/marina_drawingplace/
Facebook: https://www.facebook.com/psihwind
"Невідємність співіснування митця, його історі особистого, матеріально існуючого оточення та власна візуалізація засобом комбінування. Відкриття будується на експеременті. Постулати теорії які характерні творчим пошукам "Особистої історі". Автор не констатує побачене, а демонструє власну призму багатогранності текстильних матеріалів яка розглядається абсолютно індивідуально, застосовуючи для цього різноманітні засоби власної виразності. Мистецтво часу зміцнюється у абсолютизації присутності автора-творця, його власне розуміння відчуття часу і речей. Характерною ознакою, є підкреслення індивідуального що наближене до чуттєвого, власне, такі ознаки вирізняють митця, автора, творця.
Самореалізація творчої особи у сьогоденні перебуває на межі глибоких експерементів. "Особиста історія" Марини Наумчук є доказом того, що засоби не стають сенсом демонстрації можливостей, оправдовуючи дрібязкові ефекти візуальних маніпуляцій, а залишають місце свідомій субє’ктивізації мистецького фахового інтелектуального початку.
Виникають питання щодо відсутності структури цільного окремих рішень? На що можна припустити контраверсію – авторська полеміка емоції та матеріальність текстильного середовища в якому існує "Особиста історія"
Луценко І., доцент кафедри рисунку Закарпатської академії мистецтв
"Марина Наумчук - одна з найцікавіших художниць нового покоління. Випускниця кафедри художнього текстилю, вона за дуже короткий час реалізувала декілька творчих проектів, здобула стипендію Президента України та виграла стипендію Gaude Polonia. Виставка "Особиста історія", створена в тісному контакті з її незмінним куратором і особистим другом Оксаною Шпакович, це ще один аспект реалізації її творчого "Я". Марина завжди працює на межі різних технік і засобів висловлення: графіка, живопис, розпис, друк, фотографія – все це вона напрочуд гармонійно і легко синтезує в одну ідею, один напрямок. Виставка дуже інтимна, що зрештою, і закладено в назві, дуже тиха і навіть інтравертна… і поза тим, неймовірно відверта. Відверта тою особливою, мистецькою відвертістю, коли предмет, лінія, тінь є закодованим, тільки одному художнику відомим спогадом, ємоцією…знаком.
Роботи Марини дуже близькі до поезії, сучасної, інтелектуально насиченої поезії , її мова вишукана, а візуальний ряд тонко естетизований. В деяких роботах , через тендітні образи вишивки, колажу, проступає, як тінь фото зображення самої художниці, натяком – як тінь, як відображення в дзеркалі. І як кода і ідейний нерв – бесперервно повторююєтьсч на екрані перформенс, де «прекрасна діва», яка ніби зійшла з середньовічних шпалер, розмотує і розмотує червону нитку…вічний символ. Мойра, Аріадна, Пенелопа…"
Зав'ялова Д., головний художник Першого академічного театру
Важливі події академії
Адреса галереї ЛНАМ:
вул. Кубійовича, 35б, Корпус 4, вхід з двору
тел. 032 2533512, info@lnam.edu.ua